Etkö löytänyt etsimääsi? Ota meihin yhteyttä!
Missä palvelimeni sijaitsee?

Webhotellimme sijaitsevat nopeiden yhteyksien päässä Ruotsissa. Minecraft-palvelimemme sijaitsevat Suomessa.

Mistä pääsen hallitsemaan webhotelliani?

Webhotellien hallinta on osoitteessa https://cpanel.speek.fi/. Hallintapaneeliin pääset kirjautumaan verkkosivujemme ”Kirjaudu” -alaotsikon alla olevasta ”Webhotellit (cPanel)” -nappulasta.

Mistä pääsen hallitsemaan Minecraft-palvelintani?

Minecraft-palvelimen hallinta on osoitteessa https://mc.speek.fi/. Hallintapaneeliin pääset kirjautumaan verkkosivujemme ”Kirjaudu” -alaotsikon alla olevasta ”Minecraft” -nappulasta.

Kuinka voin olla yhteydessä asiakaspalveluun?

Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä tukipyynnöllä sivuillamme, sähköpostitse, Discordissa, Skypessä ja kiireellisissä tapauksissa myös puhelimitse. Yhteystietomme löydät verkkosivuiltamme ”Asiakaspalvelu” -sivuilta.

Mikä on EPP-avain?

EPP-avainta tarvitaan verkkotunnuksen siirtämiseksi palveluntarjoojalta toiselle, EPP-avaimen saat verkkotunnuksen nykyiseltä rekisterinpitäjältä, jota kutsutaan EPP- tai AUTH-koodina. Kyseiset koodit toimivat salasanana ja ovat yksilöllisiä verkkotunnuksille.

Kuinka irtisanon palveluni?

Mikäli haluat irtisanoa palvelusi, kirjaudu asiakasportaaliimme (laskutus.speek.fi) ja valitse palvelu, jonka haluat irtisanoa. Tämän jälkeen paina nappulaa ”Irtisanoudu” kyseisen palvelun hallintasivulla, tämän jälkeen kirjoita irtisanomiseen syy ja valitse kohdasta irtisanomisen tyypiksi haluamasi irtisanomisaika. Tämän jälkeen vahvista irtisanoutumisesi painamalla ”Irtisanoudu”, vahvistamisesi jälkeen palvelusi irtisanoutuu valitsemasi irtisanomispäivän aikana.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Tämä lomake on suojattu Let's Encrypt SHA256RSA-sertifikaatilla ja Googlen reCAPTCHA-palvelulla. Googlen yksityisyyskäytäntöä ja käyttöehtoja sovelletaan tälle lomakkeelle.

Yrityksen yhteystiedot

Huomaa

Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin aina vähintään 24 tunnin kuluessa. Vastaamme yleensä 9-23 välisenä aikana.

Soitathan meille vain – jos asiasi on kiireellinen eikä se voi odottaa, esimerkiksi palvelun kaatuminen tai muu yritykseesi taloudellisesti vaikuttava tekijä.

Käytämme myös WhatsAppia! Suosittelemme kuitenkin soittamaan tavallisen puhelun, mikäli on tarpeellista soittaa. Puhelumaksu on oman liittymäsi maksut (pvm/mpm), emme veloita soittamisesta.